Nové možnosti frekvence přeceňování

Nové rozšíření cenotvorby míří na zákazníky, kteří potřebují omezit množství změn cen u skupiny produktů nebo konkrétních produktů, nejčastěji z důvodu nabídky produktů také v kamenných obchodech, kde nejsou zavedeny elektronické cenovky a obsluha musí cenu měnit ručně. U každého produktu lze v XML generované ze systému zákazníka uvést počet přecení v průběhu dne nebo časový rozsah.

Frekvence přecenění dynamická cenotvorba
Nastavení frekvence přecenění

Pokud hodnota v poli v XML obsahuje u produktu číslo přecení se jenom zadaný počet krát za den.
Přecenění se provedou a po vyčerpání hodnoty se již nepřeceňuje.
Pokud hodnota obsahuje čas nebo čárkou oddělený seznam časů například 8:00, 14:30, 22:15
tak se produkt může přecenit jenom tolikrát kolik časů.

Pokud není nastavena žádná hodnota přeceňuje se dle dohodnutých času se zákazníkem.
Rozšíření nabízí tedy flexibilitu ovládání s frekvenci přecenění. Důležité je taky zmínit, že produkt, který se přeceňuje, tak u něj nemusí dojít nutně ke změně ceny. Cena produktu se mění jen pokud je tlak na změnu ceny, aby bylo dosahováno stanovených cílů obchodu, marže, net profit.

Sdílet příspěvek

Komentáře (0)