Nové možnosti frekvence přeceňování
Nové rozšíření cenotvorby míří na zákazníky, kteří potřebují omezit množství změn cen u skupiny produktů nebo konkrétních produktů, nejčastěji z důvodu nabídky produktů také v kamenných obchodech, kde nejsou zavedeny elektronické cenovky a obsluha musí cenu měnit ručně. U každého produktu lze v XML generované ze systému zákazníka uvést počet přecení v průběhu dne nebo časový rozsah.
Nastavení frekvence přecenění
Pokud hodnota v poli v XML obsahuje u produktu číslo přecení se jenom zadaný počet krát za den.
Přecenění se provedou a po vyčerpání hodnoty se již nepřeceňuje.
Pokud hodnota obsahuje čas nebo čárkou oddělený seznam časů například 8:00, 14:30, 22:15
tak se produkt může přecenit jenom tolikrát kolik časů.
Pokud není nastavena žádná hodnota přeceňuje se dle dohodnutých času se zákazníkem.
Rozšíření nabízí tedy flexibilitu ovládání s frekvenci přecenění. Důležité je taky zmínit, že produkt, který se přeceňuje, tak u něj nemusí dojít nutně ke změně ceny. Cena produktu se mění jen pokud je tlak na změnu ceny, aby bylo dosahováno stanovených cílů obchodu, marže, net profit.
Komentáře (0)