Jak začít se strategickou cenotvorbou? Stáhněte si e-book a čerpejte zdarma naše know-how
Podle průzkumů se 1% zdokonalení ceny projeví jako 11,1% růst v provozním profitu. To znamená že implementace strategické cenotvorby pomůže zvýšit zisk. Co to strategická cenotvorba je a jak s ní začít se dozvíte v našem novém e-booku.
Strategická cenotvorba – opomíjená součást marketingového mixu, která však v sobě skrývá obrovský potenciál pro zvýšení profitability e-shopů. Dlouho mě trápilo, že povědomí o strategické cenotvorbě je zanedbatelné. Na českém v internetu v podstatě nenajdete informace, které by vám prozradily, co to vlastně, jak ji využít a jak s ní začít.
Proto jsem se rozhodl dát dohromady data z výzkumů, studií a hlavně vlastní zkušenosti, které jsem během dlouholeté praxi v e-commerci posbíral.
Stálo to hodně úsilí, abyste v e-booku našli informace, které vám pomohou ve zlepšení cenotvorného procesu. Budu potěšen, když e-book využijete v praxi a doporučíte jej přátelům či kolegům.
Věřím, že se tento úvodní průvodce strategickou cenotvorbou stane užitečným pro vás i pro váš e-shop. Berte ho jako základní kámen pro budování robustní cenové strategie, která patří ke každému úspěšnému internetovému obchodu.
Sdílejte prosím své názory a připomínky s ostatními na Facebooku. Pomůžete nám zdokonalovat se v přínosnosti a informační hodnotě materiálů a namotivujete nás k další tvorbě.
Komentáře (0)