Proč jsme založili pricing blog

  • Proč jsme založili pricing blog

Začít s psaním firemního blogu jsme plánovali již delší dobu, ale hlavním impulsem byly naše PR aktivity. Články, které byly zveřejněny v médiích jsou určeny především pro širší veřejnost a neumožňují rozsahem hlubší popis a analýzu dané problematiky. Postupně se na nás začali obracet jednotliví novináři i zástupci e-shopů s žádostí podrobnějších popisů dat a tím bylo rozhodnuto. Potřebovali jsme komunikační kanál.

Články budou psány uvolněnou formou. Z toho vychází i horní komiksově laděný banner, který jsme zvolili pro svojí neformálnost. V jednotlivých článcích pak naleznete naší ručně kreslenou ilustraci k danému tématu.

Hlavním obsahem budou naše eshopové analýzy, reporty a pricing obecně. Níže naleznete pro zajímavost návrhy některých prvotních bannerů a postav, které jsme nepoužili. Některé postavy vypadaly až moc temně.

baner2_blog3-small
První návrh. Temná postava je „Harpagon“.

baner2_blog-small
Harpagon nyní nemá původní křeslo.

diva_1
Žena co miluje nakupování.

Hugo
Můj oblíbený provozovatel obchodu, který „nestíhá“.

 Jak se Vám líbí styl blogu? Napište nám svůj názor do komentářů.

Sdílet příspěvek

Komentáře (2)

  • Tomas Kruta

    Super, už se těším, držím palce

    • Děkuji, budeme se snažit. Příští článek bude o problematice slev. Podkladů již máme opravdu dostatek, tak doufám, že výsledek bude čtivý. Článek bude obsahovat nějákou originální kresbu, která jak doufám pobaví